Jul, jul och åter jul...

Men vart fan är Julstämmningen? Hallå SNÖ?? Vill ju ut och åka pulka för fan, hann ju inte med förra snön..
Bara fyra dagar kvar till Julafton, fan så gott det ska bli med Julmat, och allt jävla julgodis jag ska trycka i mig!!
Sen får man väll börja tänka på vikten igen efter nyår? Kanske? Va fan jag har fött barn då får man ju ha lite :P haha nej då, efter nyår är det dags att sluta "jag äter ju för två" eller "jag ammar måste ju äte mer för att få mat till henne"..

Nej men nu tjuts det där inne.. Så det var inte mkt jag hann blogga..

By the way, slog in julklapparna igår/idag fan va snäll jasmine har vart bara julklappar till henne under granen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0