Tidig Julklapp

Idag fick Jasmine en Julklapp av Timjan, en vit Nallen, den var hur mysig som helst..
Det var riktigt trevligt på Timjan idag, vi fick julgröt och skinkmacke och fick julpyssla, sen har dom en liten hylla med saker man kan få ta, där stog ett paket mjölkersättning och snacka om att jag vart överlycklig eftersom jag tog sista ersättningen imorse.. Det var tydligen nån bebis som inte tålde den, så ist för att kasta var dom snälla att ge bort..

Sen hittade jag en tomteluva till Jasmine, så som jag letat efter en barn tomteluva, köpte en men den var för stor så den tänkte jag ge bort till Thilda om hon vill ha den, eller om hennes mor Malin vill ha den på Thilda rättare sagt :)
Efter Timjan tog jag och Michaela ett varv på stan, snackade o umgicks.. Alltid trevligt i hennes sällskap..

Har räknat ut att den 25:e december var det ett helt år sen jag drack alkhol, eller jag smakade öl av macke en gång, men en klunk är ju inte mycket att hänga i Julgranen.. Är ju lite små sugen på att festa lite, bjuda hem tjejjerna till mig och dricka lite kanske köra singsstar, har ju det här hemma nu :) Men det är ju om min kära mor kan ställa upp som barnvakt nån dag och man kan få roa sig lite, det var ju faktiskt ett tag sen.. Men det känns så fel att lämna bort Jasmine för att dricka, men sen när man vet att andra mammor gör det, vi pratade om det i gruppen och det finns dom som har vart ute och festat och det känns det lite lungnare..

Nej men nu är det ju bara en vecka kvar till Julafton, ja läääängtar.. Men nej nu ska jag krypa ner och se en film eller nått god natt på er :)
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Även vi mammor behöver roa oss :) Och så länge jasmine har de bra så lider hon inte av att du dricker!! Såå kör på o ha skiit kul. det e du värd =) Jag ska faktiskt ta någon cider på nyår o då är ändå elly 1månad yngre än jasmine o jag skiiter totalt i va andra tycker för jag vet att hon inte lider o har de hur bra som helst ..

2008-12-18 @ 14:57:09
URL: http://metrobloggen.se/aggebagge87
Postat av: Aq

Nettiz, ibland stavar du som en kratta.. så kul o läsa ;)

2008-12-18 @ 17:14:37
Postat av: M

håller med agge !!! PUSS

2008-12-18 @ 21:13:11
URL: http://thildasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0