1 månad minus 2 dagar

Japp, en månad minus två dagar är det kvar.. hehe tyckte det var lite små roligt att skriva så...

Pratade med Malin förut hon ringde till mig, hon är lite knäpp människan HON CYKLADE till ättetorp från stan... Jag skulle döö.. och i den här jävla värmen.. Så pratade hon om Liseberg, ja vill med åka ju :/ men vågar inte åka bort nån stans nu.. inte när det är så kort tid kvar..

Igår efter jobbet gick jag och Sandra på stan med, mkt trevligt vi kollade bebiskläder :) Jag köpte en bodys och ett par byxor för 40 spänn, det är fan lika mkt som ett ciggpaket, sen köpte jag en rosa mössa det står "here comes troubel".. Tyckte det var lite sött :) Sen fick jag en röd dress med körsbär på (Självklart körsbär) för de är sandra galen i :) och en thirst som är vit o brun med en blomma på o en brunkjol :) Inte till mig själv dock utan till lilla Jasmine :) Så jag ska foto bebiskläderna har jag lovat sandra :) så var jag tvungen att lägga ut dom o skriva med stora bokstäver att det var från sandra :) Sen har jag lovat att läga ut en bild på magen inte mkt att se men men :P 

Aja ska jobba vidare nu. .  


Kommentarer
Postat av: sandra

Hahhaha jaa lätt ;) inte långt kvar wiiiie!!!

2008-07-29 @ 14:48:12
Postat av: MajsanBajsan !

Haha men de va inte så jobbigt att cykla :D höhö ! aaawww bebis snart ! ^^ längtar ju

2008-07-29 @ 16:56:10
Postat av: Emma

Fan inte langt kvar nu gumman :) Hoppas ja hinner traffa dig innan du far :) Kommer till Norrkoping pa augustifestivalen :9

2008-08-01 @ 20:33:47
URL: http://emmaahlindgren.blogg.se/
Postat av: C.

Haha jag har tpy bara inte pallat börja med boken, men nu är jag klar. Bara sista kvar. men ska läsa den efter jag sett senaste filmen som kommer till jul.

Haha, vet, men jag tänker stanna kvar på blogg. palla emtroskiten (A)

puss

2008-08-04 @ 14:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0