Det är lite segt att dra så här..

Sitter på jobbet o håller på att fixa med saker men tänkte att jag tar en liten paus nu så att det inte går så snabbt så jag får sitta och vänta hela dagen på att nått ska hände senare.. Så jag gjorde ett test med för att få tiden att gå!!

Vad heter du?: Jenatte "Nettiz/Nettan" Johansson
Ålder: 20
Längd: 159
Vikt: den är hemlig!
Hårfärg: blond med brun utväxt
Ögonfärg: blågårgrön
Beroende av: Cigaretter
Hur mycket smink använder du dagligen?: Inget, helt clean i ansiktet :D
Vad har du ätit idag?: frukost, macka och oboy 
Dagens klädsel: Arbetskläder :D hehe blå hänselbyxor (som det står braviken på) o ljusblå tröjja
Irritation just nu?: att mellan slag är cp på tangentbordet.
Senaste låt du hörde?:plz don't stop the music.. Rihanna
Senaste inköp?: Bebis kläder :D 
Vilka hårfärger har du haft?: typ alla som går
Brukar du äta frukost?: japp på jobbet iaf
Vad gör du om helgerna?: sover ifatt
Gillar du att få uppmärksamhet?: nja, håller mig utanför..
Din största talang?: Att låsa in ilska 
Husdjur: Min underbara kisse Zimba
Hur är ditt hår?: förjävligt 
Brukar du bädda sängen?: nej det får macke göra
Har du mest skivor eller filmer?: filmer
Favoritaffär?: dethar jag ingen
Vad har du på väggarna?: tapet som alla andra
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: 19
Hur många timmar sover du per natt?: 7
Beskriv dig själv med tre ord?: snäll,posetiv o glad kanske?
Vem betyder mest för dig?: Macke
Föredrar du att vara singel?: Nej
Är du singel?: Nej
Senaste hångel?: Inatt :D
Är du nöjd med dig själv?: Nja ska väll inte klaga kunde ju sett värre ut :P
Hur mår du just nu?: Bra, lite trött
Senaste program du såg på?: CSI :D 
Senaste film?: S-next
Vad var det senaste du sa?: Jävla lagg data
Hur ofta tvättar du ansiktet?: dagligen
Vem vet mest om dig?: familjen
Vad har du i ditt fönster?: skit
Vem var den senaste personen du umgicks med?: Verro
Hur dags gick du och la dig igår?: halv tolv
Och klev upp?: kvart i sju, försov mig :/
Vad behöver du mest just nu?: ett par sköna skor, typ foppa tofflor
Har du fler kort på dig själv än dina vänner?: nej, äger inte många kort
Har du bra minne?: ganska okej
För eller emot plastikoperationer?: det är upp till var o en, jag vill gärna ha lite störr tuttar ;D
Vad ska du göra ikväll?: tv,o sova
Svårt eller lätt för att sitta still?: svårt
Brukar du se ner på andra människor?: nej då..
Är du enkelspårig?: ja det är ja väll
Hur vill du avsluta det här?: måste jag jobba på :D

hehe kanske märks att jag har tråkigt :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du stavade ditt namn fel Jeanette heter du väl? Haha...

2008-07-15 @ 12:52:22
URL: http://sandraborggren.blogg.se/
Postat av: Nettan

det ska va så :P

2008-07-16 @ 14:21:59
Postat av: Anonym

haha underhållande Nettan (A)

..hehe vet, vi är kära, då får man vara med varandra ;)

2008-07-16 @ 19:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0