Imorgon bär det iväg till skåneland..

Imorgon åker man bort över helgen skönt, har tagit ledigt på fredag skönt med lite semster, vi ska ner till Mormor i helsingborg och bara tare lungt och så självklart fira Mormor som fyller 60, gammal tant redan ;) hehe nej då, hon är världens coolaste mormor :) Så idag blir det att packa efter jobbet och göra iordning för att åka direkt efter jobbet imorgon, lite tråkigt att det är så långt bara, men det är fint där och så kan man ju åka över till Danmark också så har man nått att göra på fredagen... Lite synd om Marcus bara han fattar ju inte vad dom säger, jag hör klockrent vad som sägs, men det är väll att man är van, jag har jätte svårt att höra vad hans mamma säger, men han hör direkt vad hon säger! Kissen ska också följa med oss, han kan ju inte vara hemma så länge själv, så han får sitta i den rosa transportburen, han gillar faktiskt rosa :) Pratade med Emelie och frågade henne hur man skulle göra med mat och så, en del säger att man ska vara djurplågare att ta bort maten dagen innan man åker, men då får ju kraken gå hungrig jätte länge.. Men Emelie sa att han skulle ha sin mat :) hehe skönt att ha en kattvetande vän..

Sen förövrigt har jag väll inte mkt att säga, det är lungt i livet nu tycker jag, är lite små trött om dagarna och så men vad ska man räkna med då? Jag är ju två nu, och det är ju inte långt kvar nu heller så är vi helt plötsligt 3 hemma och kissen :) hehe allstå fullt hus..

Och så måste jag bara tillägga så jävla patetiskt det är ju inte ens DITT!!


Kommentarer
Postat av: C.

..Vad är det som är så svårt o först¨med skånska ?... haha

2008-07-16 @ 19:16:19
Postat av: Sandra

VA? Vadå Nettan? Haha vad är inte vems?HYHY

2008-07-16 @ 19:34:14
URL: http://sandraborggren.blogg.se/
Postat av: wivi

Nej men hej gumman, var det du?? =)



Jo Sveland är billiga/månad men sen får man betala desto mer om det händer nåt minsann!!



Är allt bra med bebismagen? Kram & Lycka Till!!

2008-07-17 @ 11:56:13
URL: http://www.metrobloggen.se/popbajare55
Postat av: Anonym

Vad är patetiskt ? :D hahahaha .. tell mee ! PÖSS



Ps , skånska e skit svårt o fatta =/

2008-07-22 @ 13:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0