Livet är härligt

Just nu känns allt så bra, tiden bara går och snart är våran prinsessa här :) jag längtar, i början trodde jag verkligen inte att livet skulle se ut så här, när hormonerna började o man vart ledsen och stor grät för att kanal 5 hade ställt in ett tv program för att sända hockey, eller att ha blivit av med att spy varje morgon och må illa som en gris.. Men nu är det bra man har lärt sig hantera hormonerna, jag har inte spytt på hur länge som helst,har mått illa nån gång då o då, men det har inte varit så farligt, jag äter fint och jag går upp i vikt ist för att tappa vikt som jag gjorde.. Jag mår helt enklt hur bra som helst, jag jobbar på för att tjäna egna pengar för att köpa barnvagn och barnsaker för mina egna pengar, att betala mat och hyra för mina egna pengar, det är sjukt skönt :D
Hade situation inte varit så att man hade vart med barn hade det inte vart några problem att få ett jobb här, vilket är lite synd då för jag hade ju sett att jag skulle jobba efter skolan, men då är man hemma och "mamma ledig" ist!

Och snart är lägenheten HELT klar (den är väll klar men vi måste fixa tapeterna), så det är bara tapeter i vårat s ovrum som ska upp och dom ska upp nästa vecka och efter de så är det bara bebisens rum kvar, o vilket dilemma jag har, jag vill måla i ljusgrön, men ändå en vit fondvägg o tre babyrosa väggar :/ ja har inte bestämt mig än.. 

Har även köpt dom första bebiskläderna nu :D tänkte det är ju bara en o en halv månad kvar o så vare rea :D

Igår kväll kom verro o plinga på oss mig, jag o verro gick in o la oss i sovrummet o kollade på tv, men det slutade med att vi låg o kollade på min mage ist, vi såg hur hon rörde sig o hur magen rörde sig när hon la av sparkar.. hehe vet inte om hon dansade till musiken för när vi hade musik så började hon röra sig som fan :D hehe riktigt trevlig känsla, har ju hört malin prata om vilken känsla det var att ha bebis mage, men jag trodde inte det skulle vara så härligt..

M, jag har ju hemma telefon, du kunde ju ringt till den från din mors hemma tele o du vill allt va med på förlossningen va :)

SANDRA BORGGREN jag ringer dig när jag kommer hem :D

Kommentarer
Postat av: Malin

ja klart ja vill vara med :D hmm kl va typ 12 när ja såg att du ville att ja skulöle ringa .. men ringer lite senare .. ska på kalas idag hos Alice ..så ringer där ifrån ^^ Puss!

2008-07-14 @ 12:52:45
URL: http://thildasmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Min kommentar försvann.. Jag försöker med ett nytt..

En vit fonvägg och resten babyrosa LÄTT!

Du glömde nämna mitt bebisinköp :)

Och du.. DU måste ringa mig diiiiiiiiiiiirekt när Jasmine ÄR UTE!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Puss

2008-07-14 @ 13:51:08
URL: http://sandraborggren.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vill oxå ha min bebis så snart:) håller med dig om att det är en härlig känsla att va gravid . Min bebis sparkar oxå massa när det är musik på, dom kanske e blivade kändisar:) hoppas allt e bra med dig annars.

2008-07-15 @ 19:48:41
URL: http://angelicah87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0