Malin min nyfiknaste vän :)

Hehe igår var Verro hemma oss mig en stund och vi "retade" Malin lite, hon ville så gärna veta vem det var som inte fick åka och bada.. Haha så jag och Verro bara nej men det är hemligt ;P och ja med satt där o retades lite.. Men efter många gissningar fick hon in rätt träff :)

Annars har jag funderingar på att beställa en ny mobil.. 845 kostar den en sony ericsson w200i kanske nått att ha, men den är låst till telia vilket är lite synd då måste jag låsa upp den :/

Kommentarer
Postat av: s

Hahaahahaha

2008-07-24 @ 13:29:04
URL: http://sandraborggren.blogg.se/
Postat av: Malin

aaa ni e dumma .. :D men ni e fan lika nyfikna :D hahahahahhaa puss på er !

2008-07-24 @ 15:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0