Äntligen blogg..

Nu har jag skaffat mig en blogg, vart lite sne för varenda namn jag ville ha var upptaget så därför vart det Netiiz, lite skevt men men, vet inte om jag kommer skriva så ofta, Sandra tycker att jag inte skriver dagbok så mycket, men varför ska man skriva blogg på bilddagboken som ingen läser..

Vi får se vad min blogg kommer handla om,det lär väll inte vara så mycket intressant antar jag, kanske lite om graviditen, sen skiter jag i vad folk vill läsa om, vill dom inte läsa om det ja skriver fine då behöver dom inte läsa men jag hoppas att så många som möjligt vill läsa :)

För övrigt..
Imorgon ska jag och Macke kolla på en lägenhet vi tror kommer passa oss, eller jag hoppas det.. Sen får man se vad som händer i helgen ..

Ha det / Nettiz  
P.s Man kan säga att det här är för dig med Sandra ;) hehe



Kommentarer
Postat av: sandra :D

haha bra nettan :D

2008-03-13 @ 22:11:09
Postat av: sandra :D

haha bra nettan :D

2008-03-13 @ 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0