Helgen!

Fredag, vi var o kollade på lägenhet fy fan jag älskade den på direkten, jag bara hoppas att det är vi så får den men det lät som vi hade första prio! Åhh jag längtar!

I går, alltså fredags, var jag på wasa.. MYCKET MYCKET folk över allt som knuffade och hade sig, fan vågade inte röra mig där inne.. Sen hade jag högklackade stövlar, vilket INTE INTE är bra att ha när man ska stå o dansa eller stå upp en hel kväll! Sen hade ja min kamera med mig som jag trodde hade blivit stulen, men sandra kände den, o den låg i väskan men innanför fodralet som är i, för fodralet var trasigt :P
Kvart över två var jag iallafall tjutfärdig o ville gå hem!! För då var jag trött, hade huvudvärk och onte av skorna, även trött på att alla verkligen alla knuffade sig fram på mig hela tiden!!

Idag, alltså LÖRDAG! Har jag vart så jävla trött o seg hela dagen som att jag vore bakis fan ;P Men det tog på mig att vara ute. det gjorde det! Kanske skulle gått till Cw idag då men det fanns det inte pengar till utan pengar får man på MÅNDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0