<3

Nu ligger mina älsklingar och sover, båda snarkar så vackert kul att ligga mellan det... Imorgon ska vi åka till Babyproffsen och inhandla oss en babysittergunga, eller vad man ska kalla det.. De är en sak som ser ut som en babysitter bara att den kan gunga i luften, eller den sitter ju på en ställning ca 30 cm över golvet.. AJA.. Så hoppas att Fröken Johansson - Nilsson tycker om den att det passar, för hon älskar ju när mamma gungar henne på armen..

Idag var jag och Sandra ute och gick, lite skönt att komma ut med barnvagen, eller det var ju inte så länge sen sist jag var ute, i lördags var jag o Verro ute på värsta långpromenaden.. Och då var jag trött när vi kom hem på lördag kvällen, så söndag fick vara vilodag :) Så då var vi och firade Max i åby han vart jätteglad för alla fina presenter, jag hade ju köpte ett par jeans, ett par skor, en tröjja, och en mössa.. Jag trodde han skulle blir jätte glad, och att jag skulle komma med bästa presenterna.. Men Jennie skulle ju också göra sig till och köpte puma parfym, men jag tror min present låg före hennes ändå :P men sen som vanligt skulle ju mamma och erik överträffa oss andra hehe, max fick en telefon, en likadan som jag har fast annan färg så den var han ju självklart dö nöjd med... Men hade jag kommit med ett wii som han önskat sig så hade jag vart bäst :P men var fan skulle ja få dom pengarna ifrån, råna en tant? Sno ett? aja får väll hoppas jag vinner på triss eller nått!!

Nej nu ska det pysslas lite när jag har chansen, och just ja idag har jag bokat tid för dop, men ni får inte veta när :P det kommer på inbjudan haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0