Drömmen..

Typ i morse låg jag och drömde, och det var nog den skevaste drömmen jag drömt, haha

Det var så att jag och Carro satt och kollade på film, vi kollade på Good luck chuck.. Så såg vi den där scenen när han har sex med en tjej och hon börjar säga lite fint och tyst F**'K me, och sen säger hon det några gånger och sen ökar hon volymen hela tiden och tillslut  skriker hon i filmen F********K mee as högt, då i drömmen blir Carro helt röd i ansiktet och sätter upp händerna för munnen och as garvar och bara säger nej ja skäms kan ju inte se det här.. Men Nettan det är ju pinsamt :P
 
Men sen vaknad Jasmine och skulle ha frukost käk, så jag fick inte drömma vidare haha '!! Fick ju aldrig veta om vi skulle se klart filmen eller inte haha !!

Kommentarer
Postat av: svensson

Hahaha hur mycket svamp har du rökt :)

2008-11-14 @ 14:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0