Knölen/bullen..

Har fått en knöl/bulle under amrmen ont som fan, den är stor som en pingis boll och röd och irriterad är lite blå runt om också, undrar va det kan vara för nått, måste verkligen ringa vårdcentralen imorgon, och se vad det är för nått.. Kan ju inte sova eller göra nått för det gör dö ont..

Nu sover min lilla bebis så jag har passat på att städa badrummet, det behövdes verkligen.. Så jag tömmde det på alla saker och sen blötte jag ner HELA badrummet sen har jag skrubbat kakel och fixat så nu blänker det.. Ska snart ut och fixa diskbänken ska göra iordning och flytta på micron och så.. Jag är en händig kvinna :)

Nej men måste forstätta innan min lilla fröken vaknar och vill ha kvällskäk, för när hon vill äta så brukar ja slockna..

Ps har suttit o klott på disney channel, typ nu vid tolv och dom brukar bara sända mellan 06:00 till 22:00 men det är väll nått fel, men gör inte mig nått älskar disney channel och disney filmer :)

Kommentarer
Postat av: malin

aa du kollar upp de där imorgon annars blir ja arg på dig !! puss .. tack för idag !

2008-11-21 @ 00:28:12
URL: http://thildasmamma.blogg.se/
Postat av: HannaPanna =))

hoppas det inte är något allvarligt bara, såg verkligen hemskt o äckligt ut! =( stackare.

2008-11-22 @ 04:03:47
URL: http://www.metrobloggen.se/Lahanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0