Smärtsamt..

Ja, som sagt så pratade jag ju med vårdcentralen igår, och hon ville att jag skulle ringa så jag fick en jourtid och kolla upp knölen samma dag, ja så jag ringde och fick tid kvart i sex, när vi kommer dit ville dom inte att jag hade Jasmine i väntrummet med risk för sjukdommar och sånt.. Så dom satt i förväntrummet och väntade.. Men sen vart klockan sex och då informerade dom att det kunde bli väntan upp till 40 minuter, så jag gick ut i förväntrummet och Macke sa att dom skulle åka hem så länge, så jag satt där själv och glodde och klockan gick och gick, efter att ha väntat en och en halv timma fick jag äntligen träffa läkaren..

Läkaren sa att det var nog bara en körtel som var infekterad och dom var tvungen att sticka hål på den, så fick byta till ett annat rum, där sprejade dom på med nån jävla kyl sprej sen stack dom hål. och där hörde man Nettan skrika rakt ut "Aj faaaaan, vad fan håller ni på med" sen började tårarna spruta, det gjorde så jävla ont.. Sen hörde ja bara sköterskan åå herrgud är du kvar med oss, du är helt blek i anniskte.. Konstigt jag höll ju på att svimma av smärta.. Sen kom hon med två panodil till mig och sen linade hon om hela armen typ :P Sen pratade läkaren om att jag skulle få antibiotika, men jag sa att jag ammade så jag fick nått annat pencelin som var snordyrt.. Sen var det ingen sån där svettkörtel heller utan det var nån talgköttel, så om jag har otur måste jag sticka hål på den igen och tömma den mer.. FY FAN FASAR FÖR OM DET SKULLE BLI SÅ!!

Så nu är jag lite handikappad, svårt att röra armen och göra hastiga rörelser och bära på Jasmine, som nu är extra känslig eftersom hon börjar bli förkyld.. Så det är ju jätte kul, plus att barnvagns horan inte har några jävla bromas för dom gick med sönder igår allt gick skit igår kan jag säga...

Kommentarer
Postat av: malin

usch då gumman ..

2008-11-24 @ 12:07:17
URL: http://thildasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0