Svämpedsion..

Helgen har varit bra, fredag vart det lite fjortis idol inte så roligt i år tycker jag.. Ja det hände ju inte så mkt, Max var här och sov när Mamma var på finlands färja och Erik är iväg och Jobbar, svampen sov här med, eller aa hela helgen var han här innan han skulle ut i skogen.. Haha han berättade att han ska ut i skogen o sova i två dagar med stormkök o sånt, helt själv också... booring..

Lördagen hämtade vi mamma vi bussen och släppte av Max och Mamma hemma, men fick med oss Jennie hem ist.. Så vi drog med singstar, så verro, ja o Jennie satt och sjöng lite innan verro skulle ut.. Lät ju ganska falkst, o specielt när man skulle sjunga tyst för att inte väcka Jasmine.. Men sen kom svampen med och sjöng med mig och Jennie när Verro gått och macke kröp ner med Jasmine..

Men sen vart Jamine lite grinig så jag och svampen fick avsluta spelet så jag gick in o la mig, och somnade till den ljuva stämma av Svampen och Jennies (iNTE) vackra röster.. haha aa det var roligt att höra dom två sitta och sjunga i vardagsrummet..

Sen idag då så har vi vart en sväng oss pappa och hämtat Jonas bil, sen vart det hem sen har jag hållt på och fixat med kablar och el utag till alla lampor nu när vi har fått upp alla lampor och stjärnor och stakar i fönstret.. Det var mkt bra :)

Sen är Jasmine sjuk nu igen, hon har nån äcklig slemhosta.. Jätte jobbigt för henne, eller det är väll mest jobbigt för mig tycker så synd om henne att höra henne ligga och host..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0