Min tjejja en månad..

Idag är min tjej redan en månad gammal, usch vad tiden går fort :) Dock är hon gnällig som fan idag har feber och är snorig.. Jag började oroa mig att det kanske var tänder på väg, för när hon ska ta nappen tuggar hon på nappen, och så sa mamma att eftersom hon har feber kan det vara en sympton för att få tänder.. Men då frågade ja mamma om det inte var lite tidigt, men mamma sa att det finns barn som föds med tänder.. Ja hoppas ju inte att det är tänder utan att det bara är feber..

Imorgon är vi bjudna på 50 års kalas, det blir inte att stanna så länge när tjejjen är sjuk, ikväll sen ska vi ut o gå med vagnen...så hon får lite frisk luft också, hade tänkt att jag skulle skriva om min förlossning nån gång i bloggen.. har dragit den tusen gånger nu, orkar inte dra den en gång till nu känns det som :p

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaaa skriv om förlossningen så man får bli lite skrämd =) Är såå nyfiken!!!

2008-10-10 @ 19:20:21
URL: http://metrobloggen.se/aggebagge87
Postat av: Emma

Jo fan vad tiden går fort :P Ja är ju redan snart i vecka 32 haha :)

2008-10-10 @ 20:18:24
URL: http://emmaahlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0