Vädret o lite till..

Fan vilket underbart väder det var igår och jag var ju självklart SJUK!! Vilket var jävla skit tråkigt, men jag och älskling pallarade ner oss till Willys och inhanlade lite att käka till kvällen, först skulle vi köpt fryspizza, men sen hittade vi revbenspjäll som var färdig marinerade så vi skulle grilla på balkongen på våran cp elgrill, jaoo maten vart ju klar efter en och en halv timma o typ kall när vi skulle käka.. Jag däckade i sängen halv tio har väll inte somnat så tidigt på jag vet inte hur länge??

Sen vaknade jag av att telefon ringde halv två inatt, så jag pallrade mig upp för att svara men precis när jag var vid telefon och såg vem det var så lades det på, så jag visste ju det att personen i fråga aldrig skulle ringa mig mitt i natten om det inte var nått, så jag ringde upp på mobilen.. Jag finns här det ska du veta <3

Sen idag kom mamma och lämnade Jasmine ganska tidigt jag hade hoppats på att hon skulle kommit senare men jag har hunnit diska upp lite idag, sen har jag tvättstugan imorgon, så plockade en stund med tvätten men Jasmine är ju sjuk och världens grinigaste barn, annars när hon är sjuk sover hon bara men inte nu neej.. Ska tvätta imorgon, men först ska vi till försäkringskassa och då ska vi fixa med min förälldrar penning eftersom den går ut i maj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0