Nej vad jag missar..

Har förmodligen fixat barnvakt mellan valborg och första Maj, då blir det utgång med folket.. Folket är förmodligt vis carro och sandra, o alla som ska hänga på??

Det ska bli skönt och komma ut, man missar ju så mycket som läste i carros blogg Carro goes wild, vilket jag hade velat sett, funderar på om man kan skaffa nått övervakningskit typ nån webcam aktig sak, att jag ser folket o folket ser mig sitter man o snackar med fyllekajjorna, dom ute o jag i min soffa?? Kanske ska skaffa patent på den iden?

Nej men nu ska jag in till kudden och snacka lite skit, får se vad den säget?

Kommentarer
Postat av: svensson

Hell yeah då blir det dyng krök



Då blir det sandra carro nettan goes wild ^^

2009-04-20 @ 17:31:24
Postat av: C.

Fixa nanny till den 15'e maj också då!

20års fest för mig, med grillning o lek =) do it do it

2009-04-22 @ 11:19:23
URL: http://gosalyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0