Jag är inte frisk!

Jag sitter här o kollar runt på allas bloggar och så tänker jag, Fan så tråkiga alla är som inte uppdaterar! Men jag är ju likadan själv ju!

Var på middag igår, trevlig trevligt!
Käkade grillat och lite lördagssnacks senare!

Jasmine fick sitta i en barnstol, som hon på bara en halv sekund slängde sig ur! Jag slängde mig över hela matbordet för att få tag i henne fick ett grepp om benet och Macke han precis fånga henne Upponer i luften, då kan vi snacka om att jag hade hjärtat på tallriken!

Kommentarer
Postat av: Emily

Hoppas du har rätt :) Kul att du kollade in bloggen :) jag ska använda sönder lustgas! :D

2009-08-31 @ 00:23:51
URL: http://thisismyfuture.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0