Jag skäms lite!

Jag har ju inte berättat om Jasmines framsteg!
Tiden går ju bara för fort! Det började den 23:e juli att Jasmine bara reste sig från golvet! Utan att håll inått! Jag var så stolt! Bara från rumpan och upp! Den 25:e juli börjar Jasmine gå på heltid!
Då insåg jag att min bebis inte är någon bebis längre! Hon är stor o knatar på dit hon vill gå!
Så min bebis sluta vara bebis vid 10½ månads ålder! För tidigt tycker jag!
Helst av allt hade hon bara fått ligga o sova fortfarande o va 1 månad gammal,
nej då det är så roligt att hon växer (:

Hoppas på en dagisplats snart med!
Dom ringde o fråga om jag ville ha på Önskestjärnan men jag sa nej tack!
(Skulle aldrig sätta mitt barn där fy fan när jag gick förbi o ungarna kalla varandra könsord o slogs med pinnar! o personalen bara blänger! NEJ TACK!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0