Dagisfröken, kanske?

Jag kom och tänka på en sak, jag brukar vara en barnmagnet.. Barn dras till mig på nått sett, jag har faktiskt ingen anning om varför men det brukar vara så, ovasett hur blyg, glad, spralligt barnet är så brukar det alltid sluta med dom kommer och vill att jag ska vara lektant, eller få sitta i mitt knä..
Vi kan ta ett exempel, Tanjas dotter Amina, blyg som fan, den ända hon vågade visa sina saker var mig och hennes mamma ingen annan i rummet, bara Nettiz som fick leka med, kom macke o ville leka sprang hon och gömde sig..
Eller som med Mackes systerdotter, Alice, hon vill alltid sitta i knäet o pilla mig på örat (det där med öronen är nånslags trygghetsgrejj hon håller på med), o hon är också ett blygt barn.. Så ja är van att barn dras till mig, men det finns ett litet carmtroll som inte gillar mig o hon heter Thilda, hon dras inte till mig, men hon är gullig ändå..
Men men.. Anledningen till att jag skriver om det här är, för jag tror nog att dagisfröken skulle passa mig :) jag gillar barn och barn gillar mig.. Vad tror ni? Skulle jag passa som det?

Sen då bara för att få komentarer :)

Vad tror ni jag skulle passa med för yrke? och vad tycker ni själva att NI skulle ha som yrke??

Kommentarer
Postat av: Lattepappan

Jag tror du skulle passa som det, verkligen :D

Min dröm är ju att bli författare men sen vill jag nog mest jobba med ungdomar som hamnat lite snett, tror jag har en del att ge där :D

2009-02-04 @ 00:26:57
URL: http://lattepappan.se/wp
Postat av: C.A

Du skulle passa som min BITCH !

2009-02-04 @ 20:14:04
Postat av: C.

Jag tror fan du skulle passa som dagisfröken=)

2009-02-06 @ 12:58:21
Postat av: Anonym

du skulle passa jättebra som dagis fröken (:

2009-02-07 @ 22:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0