Dopet

Idag är dopet, gud vad skönt slipper man stressa runt och tänka på det, men det blir en stressig vecka nästa vecka med, på måndag ska jag och macke på möte, sen tisdag ska jag till timjan på möte, sen onsdag är det timjan igen, och efter det ska vi kanske åka med barnen till badhuset och bada.. Så det blir en stressig vecka med...
Sen ska jag även hinna hälsa på Håkan, vi får bestämma någon dag Caroline..

Nej men nu ska jag packa det sista sen ska jag fixa Jasmine sen skjussar Leo mig till babysimmet, sen hämtar han mig igen sen direkt till kyrkan så ska jag byta om den Jasmine ska få på sig en dopklänning..

Jag var dö yr igår när jag skulle handla, köpte läsk till dom som inte ville ha kaffe, men sen tänkte jag på barnen, och då köpte jag massa festis, men sen kom jag ju på att det är ju säkert bara Jesper och Thilda som är så små att dom uppskattar festis..

Nej nu ska jag klä på ett barn och fixa.. puss hej

Kommentarer
Postat av: svensson

Det blev ett jätte bra dop :)

Gör fler barn så jag kan komma och äta en massa gott igen :)

2009-03-01 @ 12:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0