En sjuk Jasmine

Jasmine är sjuk, vilket inte är så jätte roligt, hon är inte så gnällig men det är jobbigt att hon låter så dant och är täppt i näsan så hon har lite svårt att andas.. Jobbigt att hålla koll på henne när man är ensam.. Förut hade jag ju nån som kunde hjälpa mig o kolla henne..

Imorgon är det dopsamtal, jag ska vara där klockan elva.. så vi får se vad prällen säger, det var ju lite kort varsel med dopet.. Men vill ha gjort det så fort som möjligt innan Marcus åker bort från oss.. och innan hon växer ut klänningen..

Sitter och halv glor på nått program på 4:an, handlar om att folk inte vill ta emot pengar från porrpengar.. Fan stackars barn i andra länder tror jag inte bryr sig om vart pengarna kommer ifrån dom blir glada att dom får en måltid att bli mätt på.. och det är bara inse att PORR SÄLJER..

Nej men nu ska jag fixa här lite sen sova lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0