FixarN^

När min karl var hemma från sjukhuset i helgen så drog han ut alla kablar till typ allt kändes det som.. Jag var utan hemmatelefon och internet, så det var ju lite tråkigt.. o Marcus hann inte fixa till alla kablar innan han skulle tillbaka till sjukhuset..

Så jag fick börja trixa och fixa med alla kablar, o tillslut fick jag igång boxern som inte har funkat på hur länge som heslt, så nu sitter jag här helnöjd med mig själv över att fixat så jag har hemtelefon, internet och boxer.. Det är sånt här man måste lära sig att fixa med när man ska leva ensam.. Men det fixar jag ju :)

Annars är det bra... Bokat ny tid för dop, så det ska äntligen ske nu, känns som att livet går framåt.. Marcus har erkännt sitt missbruk nu och ska få hjälp, så det känns bra.. Åhh gud nej, är han knarkare? JAA gotta er i det om ni vill.. Jag skiter i era åsikter, vill inte höra.. Så ni behöver inte öppna er käft om ni inte har nått snällt att säga, jag behöver inte det nu..

Gud vilket sorgligt liv jag lever då..

Jag är inte på så bra humör heller som ni kanske märker, men d

Kommentarer
Postat av: Joy

Hej!

Shit det är nog första gången jag hör eller ser någon annan mamma som har en missbrukare till pappa och jag tänker inte ge någon skitig respons på det, Utan mera creds till att han kunnat erkänna det för dej så ni nu kan få en vändning i era liv.

Jag beundrar dej och er som familj.

Samtidigt som jag är avensjuk då pappan till min ängel fortfarande lever med sitt missbruk och har både tagit överdos och suttit på behandlingshem men ändå har det inte räckt :(.

Det jag ville säga till dej iallafall var att du inte är ensam och jag kan förstå dina känslor över allt som kommer tillsammans med drogernas kaotiska liv.



Sköt om dej Kram joy!

2009-03-05 @ 21:33:24
URL: http://minfristad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0