Godmorgon..

Usch har nyss klivit upp är dö seg, fast jag somnade runt tio igår.. Var ganska trött, och hade försökt få Jasmine att sova men det ville hon inte, så det slutade med att hon fick sova brevid mig inatt.. Gick bra hon sov som en stock och jag med..

Jaha fick ni någon otur igår då? Jag märkte iaf inget var som vilken dag som helst.. Var även på barnavdelningen med Jasmine igår och hon började äta då.. vilket var jävligt tur tycker jag för annars hade dom velat lägga in henne.. Så det var ingen otur för mig där alls..

Ja på måndag flyttar Macke, så då är det slut på rökgänget på sjukan, då ska han till linköping vilket är lite segt för det blir svårt för mig att ta mig dit.. så hoppas han inte stannar så jätte länge.. Men det är ju bra att han får träning..

Jag svalde min stolthet och hörde av mig till pappa, fast jag tyckte att han kunde ringt till mig och frågat hur det är och så, brukar man inte göra det med sina barn, om dom får höra att det hänt nått? Nej, men han sitter som ett jävla barn till Jonas att han tänker inte höra av sig, det får jag göra..

Caroline Gredstig, kan du lägga ut bilder på din lya? Jag är jättenyfiken, sitter i skallen och ser värsta snygga lägenheten framför mig..

Ja, nej nu ska jag underhålla Jasmine en stund sen ta mig en dusch..

Kommentarer
Postat av: C.

Haha är du så nyfiken? Fasen, du får väl komma hit annars ;)

Hehe, men kanske kan försöka fota lite annars =)

2009-02-19 @ 10:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0