Mina grannar...

.. måste tro att jag är dum i huvudet eller nått, eller iaf tanten som råblängde på mig.. Ja, min grannar ser in som fan oss mig.. Började med att jag slog i lilltån, snubblade o ramlade på golvet, upp fort som fan och då när jag står upp kommer jag ju på att jag slog o tån, och det gjorde nått så jävla ont i tån, så jag stog här o hoppade omkring halvt naken, och typ halvthysterisk.. Jag trodde för en sekund att lilltån skulle ramla av, men efter en stund när värken gett sig o jag slutade flyga omkring i vardagsrummet ser jag hur "FRU Nyfiken" som jag kallar henne satt o kollade in.. Så då skämmdes jag lite, men när jag insåg att hon inte skulle sluta glo på mig efter 20 minuter kunde jag ju inte stå emot att dumma mig, så jag tog gitarren till wii och låsades spela giutare hero, och jag sprang omkring och rockade loss här och stog i soffan och spelade o sjöng.. Jag vet fan inte allt jag höll på med, men hon fick sig nog ett gott skratt.. Men när jag började buga o bocka åt henne då försvann hon.. Inte ens en applåd kunde hon ge mig..

Jag vet att jag är skev, men är typ på sånt humör idag, ibland måste man ju bjuda på sig själv.. Aja förövrigt blir det en tripp till Linköping idag vilket jag inte räknat med, men dom ringde igår kväll o ville att jag skulle komma på ett samtal, så får ju glatt åka dit.. Nej men nu måste jag plocka lite innan min kära mor kommer..

Kommentarer
Postat av: C.

Hahahah så ägd =

2009-02-19 @ 10:30:25
Postat av: Angelica

haha kan inte göra annat än att skratta när jag läser =) tänk va roligt de hade varit om jag haft än sån granne som dig.. så fort man har tråkigt så glor man så får man sig en show :)

2009-02-19 @ 19:35:06
URL: http://metrobloggen.se/aggebagge87

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0