7000 kanaler, men inget att se..

Japp vi har en jävla massa kanaler o det är fredag o inget bra på tv.. Emelie var här en sväng förut, andades in lite bakterier.. Mamma har med blivit sjuk nu, fick ett sms förut, så Jennie och ja smittade ner henne.. Men jag är bra nu idag vilket är skönt, har inte kommit igång med ätandet riktigt än..

Det är så här mitt liv ser ut, hemma en fredag kväll, med familjen, sitter o gläpper på tvn men inget att se, så man däckar av utråk vid halv tolv..

Det är nästan som när man var ute o festade en fredag..

Gick på en fest, satt bland tråkigt folk, och däckade av alkoholen..

Hehe nej det var ju roligt när man var ute med flickorna..

Nej nu ska jag se om jag har nått vettigt att göra, så man kan gå o lägga sig sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0