Dagen idag då..

Jo började med att vi vaknade och sen pysslade jag lite hemma, jasmine har sovit ganska mkt idag men det är skönt när man ska hålla på och styra och ställa här hemma och med all dopplanering.. Sen vart det promenad i vagnen, efter jag hade ätit köttfärssås och spagetti som jag för ovanlighetens skull lyckades med, brukar för det mesta bara få smaklös spagetti.. När vi promerat träffade vi Verro och så gick vi och handlade på willys, sen kom Jennie till willys, sen gick Verro hem och jag och Jennie gick hem till mig och gjorde varm smörgåstårta :) MUMS!!

Jennie och jag har hållt på att fixat med rummet så det är klart nu :) Vi ska bara sy om gardinerna så symaskinen står och väntar på att jag ska börja sy, typ 11 på kvällen men har ju ingen tid om dagarna Jasmine tar upp mycket tid så man får passa på när hon sover för natten.......

... Och sova för natten ville hon ju inte göra förut hon skrek i över en timma och jag gick och bara och vaggade på henne, vet inte om det kan vara lite tänder på G? Hon stoppar in händerna i munnen och typ gnagar och håller på, men vet inte om det kunde vara lite magknip heller, men när hon har magknip brukar hon hålla på med benen att dra upp dom och typ andas snabbare.. Det får bli en fråga att klura på nu sover hon iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0