Den där äckliga avensjukan..

Jag bara känner att jag måste få skriva av mig nu, för jag blir bara galen trött på alla jävla avensjuka typer alltså.. Jag har valt mitt liv och det är mitt liv, bryr dig inte om mitt liv utan låt mig leva det som jag vill.. Jag förstår inte problemet? Är det så svårt att andra runt omkring är glada eller? Bara för att du sitter bakom en data och gömmer dig och inte har något eget liv?
Jag trivs bra med mitt liv som Jasmines mamma, och att jag är inte så jävla ung.. Jag hatar att hängas ut i ett jävla fack som "UNG MAMMA" jag är fan 20 år, jag har gått ut gymnasiet, alltså tagit STUDENTEN!! Vad har saken att med det här att göra att jag inte har nått jobb?? Hade jag inte vart höggravid i sommras, hade jag fått ett jobb efter sommarjobbet.. Och JAA jag lever på bidrag, vad har det med saken att göra? Jag är väll ingen sämre mamma för det? Men dom flesta jag känner lever på bidrag, för att det inte finns några jobb.. Jag känner två som inte lever på bidrag Caroline G och Emelie.. Nästan alla andra runt omkring mig jag känner gör det..

Så snälla låt bli att läsa min blogg och lämna dina äckliga komentarer.. Jag klarar mig alldeles utmärkt utan dom..

Så nu fick jag ut lite ilska.. Har inte tid att reta upp mig på sånt här nu, jag har ett dop att planera, o massa saker som ska fixas :)

Kommentarer
Postat av: C.

haha vem är det som kommenterar? Ts, spelar lixom ingen roll om du hade unge eller inte, har man inte jobb måste man ju gå på bidrag. Den som kommenterat har säkert rika föräldrar ^

2009-01-14 @ 19:16:28
Postat av: C.A

Så falskt, så falskt.. Falska fitta !

2009-01-15 @ 22:51:29
Postat av: svensson

E det den där C.A som lämnar avundsjuka kommentarer?

2009-01-16 @ 14:46:55
Postat av: Lattepappan

Det är rätt stå på dig, vart du får dina pengar i från angår bara dig och ingen annan, speciellt då det ABSOLUT INTE har någon inverkan på dig som mamma;)

2009-01-17 @ 19:32:53
URL: http://lattepappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0