Godmorgon..

Idag är man uppe med tuppen :) Vet ni vart jag vaknade imorse? I Ättetorp.. Hur hamnade jag där?
Nej jag var bara hemma igår och Macke var oss Jonte och hade grabbkväll så Jonas o Jennie ringde o frågade om jag skulle med o äta på donken.. Och eftersom min kära dotter inte ville sova, så visst tänkte jag hon brukar ju somna i bilen.. Och ja vem somnade så skönt i bilen.. Sen valde ja att följa med hem till mamma och dom o sova då..

Sen när mamma skulle till jobbet idag valde jag att följa med in till stan igen.. Så nu sitter ja här hemma, ska snart börja vika tvätten som jag var så duktig att tvätta igår :) och eftersom jag äntligen skaffat en ny torkställning kunde jag hänga kläderna hemma..

Nej men nu är det dags för lite gröt till Jasmine.. Får se vad som händer idag, storstädning iaf..

Kommentarer
Postat av: Lattepappan

Om du länkat en gång så behöver du inte länka till den nya bloggen;)

2009-01-15 @ 10:12:16
URL: http://lattepappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0