Morgontrött..

Ja, jag börjar bli morgontrött, är alltid dö trött när jag går upp på morgonen.. Idag gick Marcus och Jasmine upp före mig då, o jag låg en timma o drog eller nått.. Så var klockan tio o då fick ja gå upp.. Satte mig vid datorn o kollade lite och så Marcus gav Jasmine gröt o gick in o la henne igen så hon sov sött fram tills nyss..  Jasmine gnäller på lekmattan nu med, jag lägger henne på rygg så hon kan ligga o kolla på leksakerna men hon vänder sig till magen så då ser hon inga leksaker o då blir det gnälligt...

Igår mötte jag Hanna på stan runt tolvtiden, så vi drog runt och tittade lite, sen träffade ja Emma runt 3 tiden då hanna skulle iväg o fixa ärenden, så jag o Emma åkte hem till henne och vi gjorde gips avtryck på jasmine, blir jätte fint det :)

Men men ska plocka o fixa lite o se vad som händer idag då.. Just de igår kom mitt paket från halens.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0