Nattmat..

Ja eftersom att jag var ganska trött förut men inte min dotter, vart jag på väldigt dåligt humör och orkade inte göra nån mat.. Så nu ska jag göra mat :) Eller mat vi ska äta imorgon..

Eftersom att Jasmine grinade när hon började bli trött så kände inte jag för att vara vaken, så jag gick och la mig, så Marcus fick söva Jasmine och det tog över en timma innan hon ville somna, aja jag sov ju skönt.. Sen la Marcus ner henne brevid mig när hon somnade så låg jag och drog en lång stund innan jag gick upp... Så när hon sov pysslade ja med lite här hemma..

Nu ligger dom och sover båda två Jasmine tycker pappa är jätte varm och mysig, så när hon ska ligga i sängen lär hon väll vakna till lite..

Nej men nu ska jag fortsätta med käket :)

Kommentarer
Postat av: Lattepappan

Ibland kan man bara behöva sova;)

2009-01-17 @ 19:29:43
URL: http://lattepappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0