Smakportioner..

Ska börja med smakportioner till jasmine nu, men vad ska man ge då? Hade tänkt potatis, morötter o ärter och koka och mosa och frysa in, är det nån som har mer förslag på vad man kan göra för smakportionsmat? och hur man kan frysa i det?

Dagen då..
Skulle åkt till ikea och köpt min byrå idag men fanns fan inte, sen skulle jag ha en annan variant, men den fanns inte heller typ ville ha sju olika byråer men dom hade ingen av dom ja ville ha.. Så det var en snarlik den ja ville ha från början fast från Jysk.. Det får duga.. Måste ha en byrå att lägga Jasmines kläder i.. Nu ska jag bara få ihop helvetet... Så jag skriver sen o berättar så vi får vi se hur lång ja kommit.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0