Soffan + jag = snark

Somnade på soffan vid nio, där somnade jag som en stock :) det var skönt, nu väntar ja på att Jasmine ska vakna o äta lite sen ska ja sova.. är väldigt trött men känns inte som nån ide att gå o lägga mig när man ändå ska ge henne mat om en stund..

Idag var Emelie och Ricky här och vi gjorde väll inget speciellt, satt och snacka o busade med Jasmine, Emelie och jag var och handlade.. Så då fick karlarna underhålla Jasmine, sen åt vi donk :) gottigott..

Ja kan väll inte säga att det hände mkt mer idag. . Har vart ganska segt idag, inte hänt så mkt.. Jasmine har vart grinig..  Men nej nu ska jag pyssla lite, Jonas och Marcus sitter och lyssnar på Bubba och Sadulisten.. Knäppa människor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0