Livet känns inte kul idag..

Nej idag har det inte alls känts bra, har inget ork eller lust till nått.. Allt är bara tråkigt och grått, det känns som att jag är ensamst i hela världen..** Känns som att jag vill kasta viktklubb åt helvete, kan lika bra leva livet tjock o ful.. Sitta här i mitt skitga hem och ruttna.. Utan karl, ensam med ett barn.. Inget liv, ingen hjälp helt ensam under fyra fucking jävla månader.. Medans alla andra är ute och grillar, badar med sina ragg/karlar och har en jävligt bra sommar ska jag sitta i värmen i min lägenhet, sen ska jag rulla ut fet o likblek..

**Men det vet jag ju att jag inte är jag har ju mina vänner, och hur är det där ordspråket nu igen? Kommer ja icke på :/
Men Sandra, Malin, Carro, Emelie och Verro ni är dom som står mig närmast och det var underbart att ni alla kom på dopet och jag fick vara bland mina närmsta..

OKEJ PEPPTALK DÅ!!
Har försökt intala mig hela dagen, det finns folk som lyckas gå ner i vikt, man kan gå ut o vara femtehjulet (Jag har ju jasmine som partner) och det finns folk som lever som enstamstående.. Jag ska klara det här, jag bara ska..

Nej nu ska man väll snart krypa ner och hoppas på att man vaknar på rätt sida imorgon

Kommentarer
Postat av: Malin

finns här <3

2009-03-12 @ 07:59:22
URL: http://thildasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0