Resultat + Busfabriken

Jo jag är ju inte lite yr, glömde ju skirva vad Jasmine vägde och det när vi vart på BVC, Hon vägde 8520 gram och var 68,5 cm lång, det går fort fram för min lilla bebis!

Ska väll berätta lite om Busfabriken då, vi var ju där igår :) Det vart ju jag och Michaela som gängade ihop oss, när våra barn är ungefär jämngammla, vi började med att gå in i lilla leklandet det var inte så kul där plus att Jasmine försvann för mig!

Det var så att hon var precis brevid mig men sen helt plötsligt var hon borta, då hade hon krypit bakom bänken och gömt sig, jag höll ju på att dö när jag inte hittade henne.. Och det var ju bara 2 sekunder jag tittade bort, 2 SEKUNDER! Men hon var snabb som attan att gömma sig för sin stackars mor..

Men bebislandet passade inte oss direkt, så vi gick o hittade trampoliner, här kom barnen fram inom mig och Michaela det var väll vi som tyckte det var roligast, sen åkte vi en gul lång rutchkana den var jobbig som fan att klättra upp på speciellt med ett barn på andra armen! Klättre med en arm gick inte så super bra heller men det var jävligt roligt när vi väll kom upp och åkte.. Sen lekte v i i boll havet och där vart jag som barn på nytt kastade bollar och härjade om "BOLLREGN" eller nått!

Sedan tog vi en fika paus, bulle och festis fick vi! Efter det in och leka lite till sista halvtimma, nu var vi tvugna att få mycket utav den lilla tiden som var kvar så vi hoppade studsmatta en gång till, då när vi står där så tränger sig ju alla ungar före vilket gör att man blir galen, så kör dom med att jag har lovat att hon/han skulle få hoppa efter, jo men då får dom väll stå i kö som alla andra?? Men sedan när vi väll fått hoppat så hittade ju jag min personliga FAVORIT man skulle åka pulka ner för ett rullband det var så jävla kul det gick fort för att vara så kort och sen tvärnit när man kom ner den tyckte jag bäst om!

Sen skulle vi bara åka den stora blå rutchkanan, innan vi åkte hem så vi började klättra i den och Jasmine tyckte det var kul att krypa i tunneln på vägen till kanan, hon var helt facinerad, men sen tyvärr kom det ju en snorunge med attitydsproblem eller nått förbannad vart jag, när vi kröp i den där tunneln o kom till slutet skulle Jasmine krypa ner och jag skulle ta mig ur, Jasmine tog det försiktigt ur och jag ville att hon skulle krypa fram så jag inte klev på henne när jag kom ur, MEN DÅ KOMMER DEN DÄR UNGEN, bara skynda skynda flytta på dig och börjar knuffa på mig, då höll jag på att få utbrott det var inte kul! Men han sprang förbi och sen åkte så åkte vi kanan sen var det dags att knalla hem..

Ja ni så kul hade vi det på busfabriken :)

Kommentarer
Postat av: angelica

Hihi min lilla budha väger visst mer än jasmine. Hon vägde 8590 och va 67cm. Allt bra med er ??

2009-05-16 @ 09:46:10
URL: http://metrobloggen.se/aggebagge87

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0