Motgångar..

Nu är jag så jävla trött på alla motgångar i mitt liv..
Så fort det nästan löst sig så kommer det en ny, när fan ska jag få vara ifred?
Det här året är nog det värsta år för mig, hur länge ska man orka egentligen??
Allt med M som har vart, jag var ensamstående och under den perioden fick ja skit lite pengar,
men jag klarade mig.. Jag lärde om och klarade av det, försörjningsstöd är bara jälva piss skit..
Nu börjar dom strula igen, faan faan innan jul också.. När fan ska man få vara ifred?? ALRDIG!
Det är fan jul snart också, men kul att man vet om man har pengar mm till jul, inte för jag bryr mig
om det till mig själv utan till Jasmine, vill ju att hon ska få lite iaf...
Vet inte varför jag sitter här och gnäller? Jag är inte ensam om att ha problem..

Men de har märkts på mig dom senaste dagarna att jag inte är på topp, det märkte Carro senast igår när vi var på stan, men jag orkar fan inte vara uppe hela tiden..

Kommentarer
Postat av: hallå

dra en uppdatering någon gång din bajskorv

2009-12-11 @ 17:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0