uppdatering tack // Mallan

Okej Malin du ska få en uppdatering!!

Jag har faktiskt inget liv så jag har inget vettigt att skriva!
Jag sitter här hemma hela dagarna, visst är det patetiskt? Sen är mitt hem stökigt, trots att jag bara sitter hemma, och utanför dörren vågar jag inte gå för då kanske någon ser mig? För jag har ju färgat håret o det är lite gult så kan inte gå ut försn det är fixat! Det som är mest patetiskt är att jag sitter vid min farm dag in och dag ut och nördar, yees xp, yees en lvl upp!! JAA EN BLÅ ROSETT!!!

Okej vi ska inte ta det ovanstående så seriöst!

Jasmine har börjat på dagis och det är skitskönt kan jag ju lova! Det här behöver hon! Få leka av sig lite och träffa andra barn, sen behöver ju jag med lite mera tid för mig själv!!

Nu LOVAR jag att jag ska uppdatera på söndag!

Kommentarer
Postat av: malin

awww , vet hur du känner dig .. känner mig så ibland ja med :d haha .. inte ett steg utanför dörren ^^

2009-10-12 @ 21:38:57
URL: http://thildabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0