Hänt en del!

Var i fredags på nya Netto och kolla in läget, hittade lite fynd :) Sen drog mig jag o Emma (Willesmamma) bort mot willys, där vart det taco och blöjhandlande för mig och för Emma blöj och vällinghandlande, snacka om att våra vagnar kröp fram och vi var fullpackade på vägen hemmåt! Malin kom hit efter det och lämnade av thilda som skulle sova här till på Lördag..
Verro kom upp och vi käkade lite Tacos MUMS :) Sen när vi ätit hade Thilda ätit så duktigt att hon fick en Tom och Jerry påse som jag hade slitit åt mig i all hast på Netto :)

På lördagen kom Verro upp igen och Malin kom o hämta Thilda vid eftermiddagen, så det var full rulle här hemma, Jag och Verro åt Tacos IGEN :) hehe den som spar han har :D Sen åkte Malin och Thilda hem och då kom Rickard, Emma och deras Wille upp hit, så då vart det lite tv, skitsnack, öl för karlarna och tradera för oss kärringar :)

Och denna jävla söndag morgon var det pallra sig upp tjugo i åtta, först trodde jag den vart tjugo i nio, men nej nej, ungen skulle upp tidigt och det är för tidigt både för henne och mig :/
Hon sov inte sin middgaslur nummer två igår, vilket gjorde att hon somnade tidigt och vakna tidigt så nu blir det gnälligt värre här hemma idag :/

Nej nu blir det pysslande här hemma :)


Kommentarer
Postat av: mallan

uppdatering tack

2009-10-06 @ 09:34:47
URL: http://thildabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0