Dag 3 – Mina föräldrar.

Mamma Leona, bor tillsamns med min "pappa" Erik, som inte är min riktiga pappa, men funnits där och ställt upp till 110% ändå. . Jag är riktigt mammig, pratar med mamma minst en gång om dagen i telefon, jag vill inte vara vuxen jag flytta hem till mamma nu ;P Mamma finns där och stöttar och ställer upp, när M inte fanns med i bilden så hade jag mycket hjälp med Jasmine ifrån henne..

Pappa, finns med i mitt liv och han bor med sin tant Anki, pappa och jag har inte alls lika mycket kontakt som jag och mamma, men ringer man och behöver hjälp så ställer han alltid upp och finns där, fast han har ett stressigt och hetsigt liv!

Vill inte skriva för mycket om mina föräldrar, tycker det räcker gott och väl det här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0