Paradise hotel

Sitter och räknar ner minutrarna (105 kvar) tills paradise hotel finalen är... Jag måste ju bara se vem som vinner, jag vet inte riktigt själv vem som jag tycker ska vinna, jag hade gärna sett Cimon i finalen men vi får väll se hur det går..

Jasmine tycker inte om sin mamma längre, hon är pappagris nu.. Hon ska bara sitta oss pappa, bara pappa och Jasmine som ska leka.. aja det vänder snart hoppas jag.. Haha nej då, men hon kan ju vara både pappa och mamma gris, men det är bra för M att Jasmine är mera med honom..

Nej ska slå en signal till min kära vän Carro nu..
Har inte prata med henne idag :)
Har bara pratat med Sandra, verro, emma ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0