sjukstuga

Här hemma har vi sjukstuga, Jasmine ligger nerbäddad sjuk.. Det roliga är att jag vet inte vad för sjuk hon är(?) Hon är gnällig och gråter för minsta lilla, hon ligger i sängen och bara tittar på tv och är allmänt hängig när hon är lugn.. Annars springer hon omkring och gråter.. Hon har legat i 41 graders feber hela helgen, men idag är det bättre bara lite feber (knappt nått alls).. Marcus börja med bli sjuk, han knaprar i sig halstabletter och ojjor sig att han har ont i halsen.. (ni vet karlar när dom är sjuka)

Förövrigt idag har jag diskat, som jag skulle göra igår.. Men började bara igår och sköt upp det till idag.. Men nu är det klart.. Nu är det bara lite småplock men det tar jag när fröken har somnat.. Ska plocka bort lite madrass från Jasmines rum (som jag ligger på just nu o bloggar eftersom Jasmine inte vill leka själv i rummet)

Nej bäst att leka lite här med fröken innan hon blir allt för sur på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0