snåååålisar..

Ni är så snåla med kommentarer ;)

Dagen. . .
Började verkligen inte bra!! Vaknar upp av att hemma telefon ringer, Emma P som ringde och väckte mig och frågade om det vart UF (UngaFörälldrar).. Inser att jag inte har någon täckning på telefon(?) Då blir man ju inte lite irriterad, o vad många ful ord jag gick och hade i huvudet om täckningen.. Men Marcus som har samma abonemang och operatör hade täckning, så snäll som han är fick jag låna hans telefon..

Då vare bara masa sig iväg till bussen och möta upp Emma i staden och sen vidare till UF och vänta på att Lottie skulle komma, men fint folk kommer alltid försent ;) haha.. Efter UF vart det en vända på stan, sko narkomanen (Lottie) köpte skor..

Sen kom det ju ingen buss, o när den kom så var den full så fick gå hem i det här jävla vädret glad man var eller inte!!!
Men men nu är man hemma, ska göra lite sysslor sen?? Eventuellt, kanske skjuter upp det till imorgon.. Hoppas bara att jag får skjuss till dagis :)

Bye bye // Nettiz

Kommentarer
Postat av: Emma - Foton m.m.

Joo men de blev flera bra :D!

2010-02-12 @ 07:32:32
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma _ Foto m.m.

har skickat alla bilder på Jasmine till Emma så hon skickar dem till dig :)!

2010-02-17 @ 12:56:01
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0