De är på gång

Nu har jag tagit tag i mitt liv, nu ska kilona rasa.. och det känns skit bra, vill kunna bada med min dotter i sommar utan att skämmas.. Som jag har sagt jag tänker inte bli pinnsmal för det finns ingen pinnsmal Nettan, jag har alltid haft lite och det har jag aldrig skämts för, men när det hindrar mig att göra saker med min dotter pga min vikt.. då har det gått för LÅNGT!!

Jag måste bara ge massa credit till min älskade sambo, han har stöttat mig den här veckan som fan och sagt flera gånger att jag är så duktig mm, det känns skönt.. Han äter ju mat och det så klart men han sitter ju inte framför mig och berättar hur gott det är.. Jag älskar dig hjärtat <3

Sen är det även jätteskönt att S kör på med, då är vi två och det är skit skönt att ha nån att prata med, och jag får så mycket råd av henne med och det är härligt att nån att fråga, tack gumman <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker du är jätte duktig gumman (:

Jag måste också komma igång ordentligt!!! PUSS

2010-01-09 @ 20:28:10
URL: http://sandraborggren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tycker du är jätte duktig gumman (:

Jag måste också komma igång ordentligt!!! PUSS

2010-01-09 @ 20:28:11
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0