Hittepålista..

Vad ska man säga?
Min kära vän Michaela har "nominerat" mig till att göra någon "hittepålista"...
.. och så här lyder domen, Reglerna är 7 punkter med intressant fakta om mig själv & nominera 7 bloggare/bloggerskor som också får göra denna. (om dom vill!)

1. Jag är farmville nöörd..
2. Hatar min granne mest i världen!
3. Älskar mjukisbyxor
4. Telefonen är min bästa vän <3 (telefonberoende)
5. Kan inte acceptera att jag är sjuk när jag är det..
6. Jag har roligare än Jasmine på busfabriken :D
7. Är förtillfället helt såld på paradise hotel..

Jag utmanar er som vill svara på skiten ;D

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha, hittepålista! Varför kom inte jag på de för ;D

2010-01-31 @ 15:53:09
URL: http://carlssonmichaela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0