♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Jeanette, men kallas oftast för Nettan eller Nettiz, vet inte riktigt vart jag står i livet om jag ska vara ärlig! Har en dotter, men det har ni nog inte missat. hon är 2 år gammal och är ett riktigt trotsmonster, men älskar henne ändå! Jasmine heter hon för er som inte snappat upp det, hon och jag bor i en 3:a i Hageby med våran kissemiss, som heter det mesta! Jag döpte henne till Gucci, men vi säger oftast kissen. .

Eftersom jag inte vet vart jag står riktigt i livet så har jag inte mycket mer att skriva om, så vi sätter väll punkt här?


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-19 @ 23:13:15
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0