Kryssning!

Det känder verkligen som att jag inte skulle få komma iväg!
Min kära syster ringde till mig och berätta att vår styvfar hade en kryssning vi kunde ge oss iväg på, hon låg på och tjatade att vi skulle åka och jag kollade runt om någon var intresserad av att åka med!
Vi var tvugna att åka innan tors den 30/9 för den gick ut då enligt min syster, men i själva verket gick den ut 1/10, men vi hade ändå vart tvugna att åka en veckodag efter som syster inte är över 21 år!

Vi hittade ingen som ville åka med oss, så vi sa att bara hon och jag skulle åka då vi kunde få en bättre hytt om vi valde att bara åka 2 personer! Men tyvärr så bangade syster i sista minut och jag stog här själv!!

Men då kliver Lottie in och vill åka med mig, tyckte det var jättesnällt av henne, för jag ville verkligen komma iväg! Så det skulle bokas om och ändras, men det gick att boka om och då vart det ju självklart strul med betalningen!! Mitt visa kort var tydligen inte kopplat så kunde inte betala med det, så ringa bank och koppla visa kort och ringa upp silja igen så var det klart!!
Så nu kommer jag äntligen iväg på en kryssning!

Vann ju även en sminkning + hårstyling på mist, som jag bokade in mig på! Så det blir först sminkning och de sen drar vi iväg på kryssning! b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0