Mitt hem

Nu är det snart dags, jag håller självklart på in i det sista och packar, om ca 10 timmar går flyttlasset och jag kan inte sova, eller jag måste packa klart ;) sen kan jag sova!
Det känns så otroligt sorgligt att behöva lämna detta hem, men ändå skönt att veta att man kommer komma till en så mycket bättre lägenhet!

Jag tänker på alla MINNEN, det var hit jag kom hem med Jasmine från BB, hur jag stog höggravid och målade hennes rum.. Eller chocken när hon ålade sig ut i hallen endast 5 månder och drog sig upp och ställde sig första gången, jag vet precis vart i vardagsrummet hon tog sina första steg! Det var här vi firade hennes första födelsedag!

När man sitter här i denna halvtomma lägenhet så känner jag hur svårt det är att lämna detta som har vart mitt hem, men jag vet att det kommer bli så bra i nya lyan! Det ska bli skönt att börja om på nytt, det kommer blir så bra och fint i nya lyan..! Så jag ser fram emot det, men sorgligt ändå!

Det var mitt sista blogginlägg från detta place ;)

Kommentarer
Postat av: Emma W

Känner gen det där. :)

2011-08-29 @ 10:26:10
URL: http://onegirltwohearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0