Sjukvården = Sugvården!

När man ringer till sjukvården om ett litet barn så borde dom ta det på allvar tycker man, men nej inte sjukvården! Nu är jag så trött på dom, varje jävla gång man ringer så får man ingen hjälp!

EX, När jag ringde när Jasmine hade sin första herpes infektion och inte kunde äta, hög feber och var halvt medvetslös så får man ingen hjälp, det var en tandläkare som konstatera att hon hade sin första herpes infektion, men det kunde inte läkaren säga när vi var dagen innan!

Men nu till det som stör mig mest! Det är att Jasmine under nattetid får andningsuppehåll och även på dagis sätter hon i halsen väldigt ofta, och väljer bort viss mat, och det märker vi med, så som kött vill hon inte äta, men det handlar om att hon är trång i halsmandlarna och då vill man ju ha hjälp med det! Speciellt eftersom hon slutar andas under nattetid, det är ju skitjobbigt, men det var ingen "fara" Jo för mig är det dä!

Så fick en tid den 20:e sep att gå kolla det, hallå sjukvården? Det är ett barn på snart 3 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0