Min älskade unge och hennes trots!

Så rar och go på utsidan, men så mycket energi, trots och nyfikenhet på insidan..
Ibland testar hon mamma & pappa så dom tappar humöret, men vi tycker ändå om våran lilla dotter ;)

Jag hoppas hon håller sig kvar vid hennes envishet tills hon blir vuxen, för då vet jag att hon skulle kunna gå hur lånt som helst min tjejja!

Att hon är nyfiken och framåt är oftast bra, mindre bra när hon försvinner på HC ;) Men hon lär sig massa nytt av att observera, pilla, känna, röra, göra.. Gärna göra samma saker som alla andra, eller exprimentera, går det att åka baklänges i rutchkanan? Vad händer om jag rör den här, får jag ont om jag hoppar härifrån?

Ibland är det en obekväm sits att ha en orädd unge, hon tänker inte på att det kan vara "farligt" eller det kan göra ont, men förhoppningsvis kommer hon med förstå snart att vissa saker är farligare än andra, och jag vill inte heller att hon ska vara rädd för saker, men försiktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0