Mitt NYA hem

Mitt förra inlägg handlade om min gamla lägenhet, detta ska handla om min nya ;)

Jag TRIVS så bra här, jag har inte riktigt kommit iordning än men snart sååå. Ibörjan var jag arg, min älskade kissemiss rymde, men nu efter 7 veckor är hon hemma igen!

Jag älskar den stooora och långa hallen, Jasmine fick ett jätte stort och bra sovrum, tvättstuga med klädkammare.. Sen vårat datarum, och det stor vardagsrummet, den härliga uteplatsen!

Här kommer vi bygga nya minnen och fortsätta vårat liv <3 jag har alla minnen från den gamla lägenheten kvar, men älskade Jasmine bara växer och växer. Hon har en stark vilja och är envis men hon är så härlig och underbar, jag fattar inte vart min bebis har tagit vägen? Hon är hela 3 år och säger jämnt "Mamma jag är en stor tjejj nu" , jag vet att hon är en stor tjej, men hon är ju så liten i mina ögon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0